
Uw klacht, onze zorg:
Samen op zoek
naar een oplossing
Bent u ergens ontevreden over, of heeft u een klacht over onze zorg?
We gaan graag met u in gesprek en op zoek naar een oplossing.
​
Wilt of kunt u de klacht niet bespreekbaar maken met ons, of wenst u onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie
waarbij we zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen.
​
Heeft u uw klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden om deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past.
​
Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met u op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.
​
Wilt u advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg.
U start dan nog geen procedure op.
​
Geef uw klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. U kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl. Weet u niet welke klachtenprocedure voor u geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg u mee helpen.
​
Het doel blijft voor ons altijd het gezamenlijk oplossen van onvrede en klachten.
​​
​​